Другий рік поспіль ювелірний бренд Côte&Jeunot запрошує всіх охочих спробувати свої сили та створити постер-коллаж  для рекламної кампанії бренду та позмагатися за призові місця. Та цього разу до ініціативи приєднався потужний партнер, що розділяє соціальну місію підтримки креативного пласту в Україні. Тож тепер ще більше учасників, більше охоплень та впізнаваності для митців! Ну і звісно ж ще крутіші подарунки від організаторів.

Чому ювелірний бренд організовує арт-челендж для художників? Відповідь проста. Ювелірні вироби, як і картини, скульптура, відносяться до витворів мистецтва. Не звикли до такої класифікації? Пояснюємо. Прикраси з дорогоцінних металів колекціонують, передають у спадок, а деякі рідкісні об’єкти, що створюються на замовлення, стають сімейними реліквіями та з часом тільки набувають в ціні. Ювелірні вироби не мають терміну придатності, не старіють та підлягають реставрації. Тож нічого дивного, що дизайнер та власник бренду, Лєна Ястреб, хоче підтримати своїх колег, молодих майстрів, показати їх широкій аудиторії та допомогти набути впізнаваності.

Бренд Lenovo — новатори в техно сфері, не бояться експериментів та впевнено будують майбутнє технологічного прогресу. В лінійці продуктів Lenovo є й такі, що створюються спеціально для дизайнерів. Тому для бренду стратегічно важливо підтримувати молодих творців.

Учасникам челенджу потрібно створити дві роботи, аби долучитись до активності. Два коллажі, один — з використанням зображень ювелірних виробів Cote&Jeunot та інший — з елементами продукту Lenovo. Тема колажів обирається автором на свій розсуд. Головне — це переосмислити вже готові образи та зробити колажі, котрі можна буде використати як рекламний віжуал для обох брендів. Тож головного переможця чекають масштабні охоплення, що гарантовані рекламними бюджетами Cote&Jeunot та Lenovo Ukraine.

Крім призового фонду для переможців, для всіх учасників буде можливість знайти нових шанувальників своєї творчості. Кожного автора команда Cote&Jeunot обіцяє промотувати через соціальні мережі, та показувати кожну отриману роботу своїй аудиторії в понад 50 000 прихильників бренду та поціновувачів прекрасного. Отже, всі, хто приєднається до челенджу, стануть більш впізнаваними авторами. Приємний бонус від можливостей соціальних мереж.

Склад журі челенджу просто зірковий. Самі погляньте! Lena Yastreb (ювелір), Марія Oз (відеохудожник), Настя Жеребецька (графічний дизайнер), Марічка Рубан (ілюстратор), Сергій Майдуков (плакатист).

Більше деталей за посиланням. А ми зі свого боку закликаємо усіх долучатися, спробувати свої сили, виразити себе через творчість та отримати хвилинку слави за креатив. І нехай переможе творчість.

арт-челендж

арт-челендж

Комментарии