Дует Ptakh_Jung існує з 2016 року. Його учасники Антон Дегтярьов (клавішні) та Володимир Бабушкін (електрогітара) визначають свій стиль як пост-класику та електронний імпресіонізм. Окрім концертної діяльності Ptakh_Jung створюють музику для кіно, театру та арт-перформенсів, а зовсім скоро дует презентує свій дебютний ЕР — «Black Period». Учасники гурту розповіли Styleinsider, чому вони присвятили альбом космосу, до фільмів яких режисерів мріють написати саундтрек та якими словами можна описати творчість Ptakh_Jung.

ptakh_jung

SI: Якби вас попросили описати вашу творчість за допомогую п’яти слів, якими б вони були?

Антон: Дружба, удача, красиві вдячні люди.

Володимир: Рай, рай, пекло, рай, рай.

SI: Чи маєте ви музичну освіту, і чи потрібна вона взагалі, щоб стати справжнім професіоналом?

Антон: ПТУ по класу органу (сміється).

Володимир: Консерваторія жизні (сміється).

black period

Антон: У мене є професійна освіта, але щоб бути професіоналом лише освіти замало. От у Володі немає освіти, але я вважаю його професіоналом.

Володимир: Я вважаю, що у нас в команді справжній професіонал – це Антон, тому мені здається, що освіта потрібна.

SI: Як багато часу на тиждень ви присвячуєте музиці?

Володимир: Тиждень часу на тиждень, десь так.

Антон: Мінус вигул собаки 2 рази на день по 5 – 7 хв.

SI: Чому ваш новий реліз, пов’язаний саме з космосом?

Володимир: Насправді, він присвячений не те щоб космосу, а життю загалом. В ньому йдеться про світ, що нас оточує і про нас. Не можна сказати, що ми зараз не в космосі. Ми і є цей комос, і музика також є космос.

555

SI: Чи можете ви пролити світло на таємницю, що саме готує VJ Reinish для презентації «Black Period»?

Антон: Не можемо, бо для нас те, що робить Світлана Рейніш відкривається уже на виступах, або за пару днів до. Ми їй повністю довіряємо, має бути крутезно, як завжди.

SI: Вам цікавіше наодинці з собою та однодумцями, чи у великій компанії?

Володимир: Ми любимо спілкуватися з цікавими людьми, але якщо і йдеться про шумну компанію, то це скоріш буде компанія друзів і друзів друзів. Не можна сказати, що ми замкнуті люди. Наприклад, ми часто запрошуємо знайомих до нас на студію і граємо для них. Навіть репетиції нам цікавіше робити, коли є публіка.

ptakh_jung

SI: Вам цікавіше працювати над безпосередньо власними релізами чи над коллабораціями з художниками, режисерами?

Антон: Проекти, над якими ми працювали з художниками і режисерами, — це якоюсь мірою і була робота над власними релізами. Трек «Black Period» ми написали для однойменної виставки Олекси Манна, і він увійшов у наш реліз. Так само і треки «Об’єкт» та «Моніка» писали для фільмів Пауліни Скібінської, і вони також увійшли у реліз. Музика, яку ми писали до стрічок Аліни Горлової: «Невидимий Батальйон» і «Явних проявів немає» – це саме та музика, той саунд і настрій, які виходять з нас. Звичайно, буває, що треба працювати на замовлення, але ми намагаємося влаштувати все так, аби до нас зверталися саме за музикою Ptakh_Jung.

black period

SI: З ким з іноземних режиссерів вам було б цікаво попрацювати в якості композиторів?

Володимир: Джим Джармуш, Паоло Соррентіно, Джонатан Глейзер.

Антон: Том Тиквер, але він сам собі пише прекрасну музику, а ще Алекс Гарленд сценрарист «Екс Машина», сценарист і режисер «Анігіляція» ще й написав культовий роман «Пляж».

SI: Чим би ви зараз займалися, якби не проект Ptakh_Jung?

Антон: Я би займався сольним проектом Ptakh у вільний від вивчення якоїсь із мов програмування час.

Володимир: Я би займався сольним проектом Jung у вільний від роботи електриком час.

black period

SI: Назвіть по 3 ваших улюблених саундтрека.

Антон: «Біжи, Лола, біжи»  Тома Тиквера, «Ганібал» Ханса Циммера і Патріка Кессіді, «Манді» Йохана Йохансена.

Володимир: «Сікаріо» Йохана Йохансена, «Дюнкерк» Ханса Циммера, «Бердмен» Антоніо Санчеса, і ще дуже вразив саундтрек Антона Байбакова до німого фільму «Небувалий похід» Михайла Кауфмана. Ми чули його наживо під час фестивалю «Німі Ночі», це було щось!

ptakh_jung

Фотограф: Анна Некрасова

Комментарии