У вівторок 25 квітня гостею на тематичній зустрічі-розмові з представниками креативного бізнесу стане дизайнер Olga Demidova. Вона поділиться зі слухачами досвідом створення колекцій та втілення власного дизайнерського бачення в рамках функціонування комерційного бренду.

Лекція розкриє послідовні етапи розробки колекцій одягу, починаючи з ідеї і до готових семплів. Мова піде про те, як сформувати цільний продукт, що відповідатиме ідеології бренду.

Обговорення торкатиметься таких аспектів:

1) Основні характеристики бренду, які слід враховувати при розробці колекції;
2) мудборд як інструмент візуалізації колекції у відповідності до цільової аудиторії;
3) асортиментна матриця: як формувати потрібний асортиментній ряд;
4) композиція колекції — силуети, пропорції, кольори та фактури;
5) технічні ескізи;
6) перша, друга, третя примірки — що саме ми робимо та для чого?
7) параметри готової колекції: тестування, допрацювання та презентація.

Зазначимо, що Ольга Демідова створила власну дизайн-студію одягу DMDV STUDIO, в якій в ролі креативного директора має 8-річну практику розробки та створення колекцій для таких брендів: Sister’s, Jhiva, UNGU, UFS, HOODIE, DMDV, Balcony та інші. У якості дизайнера вона представляє авторський бренд DMDV на Ukrainian Fashion Week і MBKFD.

Комментарии