Історія :

Засновниця парижського дому моди, Жанна Ланвин, розпочала свою кар’єру з колекції дитячого одягу (досі цим ніхто не займався), яка вийшла в 1908 році. На наступний рік, після великого ажіотажу, вона відкриває компанію Lanvin.

000-arp2209717-6ec69162215-original

Її стиль пошиття одягу відрізнявся жіночністю, квітковими принтами та ніжністю. В кольоровій гамі переважали пастельні кольори.
В 1920 році, компанія починає шити не тільки дитячий та жіночий одяг, а й чоловічий.
В 1946 році, після смерті Жанни, модний дім очолила її дочка – Маргарет, а згодом двоюрідний брат. В 1990 році його перепродали Orcofi – французькому холдингу, який очолювала сім’я Vuitton.
В 1996 році компанія перейшла до рук L’Oreal Group. В 2001 його викуповує медіа-магнат із Тайвані – Шоу-Лакс Вонг. Головним креативним директором був призначений Альбер Ельбаз.

Без заголовка

Під час плідної роботи в компанії, у 2006 році, він розробив новий дизайн фірмової упаковки з волошковим узором (улюблені квіти Жанни Ланвін).

Найбільшої популярності марка одягу зазнала, після публічного виходу Мішель Обами в замшевих кросівках Lanvin.

Снимок экрана 2015-05-28 в 09.32.05

У 2009 році відкрився перший бутік модного дому в США.
З 2010 року і до теперішніх часів Lanvin співпрацює з молодіжною маркою одягу H&M.
Продукція цієї марки набувається в основному для урочистих випадків. Ексклюзивний дизайн робить її не дуже придатною для повсякденного життя. Тому, кількість продаж з кожною їхньою колекцією зростають. Адже, в сучасному світі зараз актуально бути стильним і при цьому почуватись по-домашньому в одязі, який на тобі.
Оригінальні речі можна знайти в бутіках Парижу, Мілану, Києва, Москви, Баку та ще в декількох магазинах в західній Європі.

Стиль:

Якщо прослідкувати за стилем одягу протягом всієї історії дому моди, можна відзначити, що він, практично, не змінився. Він виділявся ідеальним смаком, не створював авангардні яскраві речі та не допускав нотки британського стилю.

5

4

6

7

Щодо колористики, то вона змінилась з пастельних кольорів до більш яскравих та класичних, але дотримуючись фірмової кольорової гами. Більшість дизайнів асоціюються з жіночністю, легкістю та ніжністю. Особисто для мене, наряди LANVIN нагадують таку пору в році як бабине літо – тепло та молоко з пінкою.

Автор статті: Юлія Грушецька

Хочешь стать частью проекта? Напиши нам

Комментарии